Recensie datum: 18. May 2017 Download: Yes Jurisdictie: Costa Rica Online vanaf: 2003
  • 30
  • 75
  • 80
  • 90

BingoFest Recensie

Over het bedrijf BingoFest:

Ze zijn constant vernieuwend bezig met grote prijzen en het consequent creëren van grote winsten met hun maandelijkse Big Bing special. Deze garandeert één speler een prijs te winnen van maar liefst $10,000. Ze bieden het complete bingo pakket aan. Zo kunt u bij BingoFest terecht voor bingo rooms, video slots, video poker, krasloten en fantastische speciale spellen om u te vermaken op het tijdstip dat u zelf het beste uitkomt.

Een grote favoriet van de spelers op BingoFest is het verwelkomende team van chat hosts, want zij zorgen ervoor dat iedereen zich thuis voelt. Ze behandelen zowel nieuwe als bestaande spelers hetzelfde en zijn altijd bereid om uw vragen te beantwoorden in het geval u deze misschien heeft. Met waanzinnige chat spellen die er elke dag de gehele hele dag door georganiseerd worden bieden ze u de kans om voor langer te spelen met fantastische BBs (Bonus Bucks). Er is nooit een saai moment als u speelt bij BingoFest.

BingoFest heeft een goede reputatie als het gaat om ongelofelijke reload bonussen, waarmee u extra geld kunt toevoegen aan uw account. Elke dag heeft zijn eigen speciale bonus dat kan oplopen tot een 400% reload bonus. U krijgt dus bij elke storting een fantastische bonus. Er is nooit een bonuscode nodig, waardoor u nooit te maken krijgt met complicaties, zoals verkeerde bonuscodes en dergelijke. Bij BingoFest krijgt u elke keer dat u stort een bonus!

bingo-fest-recensie

Spellen & Bonussen:

Zodra u een account heeft geopend bij BingoFest, is alles binnen handbereik, op een muisklik afstand. Bingo rooms, slots, video poker en tafelspelen. Deze vrolijke en leuke site is erg makkelijk en duidelijk in elkaar gezet. U kunt met uw gratis $50 meteen aan de slag bij de bingo acties en u zou ook eens een kijkje moeten nemen bij de promotie lobby. Daar zijn vele fantastische events te spelen en waanzinnige geldprijzen te winnen. U kunt erop rekenen dat u verwend zult worden bij BingoFest.

BingoFest heeft een van de warmste welkomstgeschenken voor nieuwe spelers. Zo geven ze u bij uw eerste storting een 500% stortingsbonus. Dat betekent dat u een fantastisch bedrag van $150 heeft om te spelen wanneer u slechts $25 stort. De fantastische bonussen zijn niet alleen voor de nieuwe spelers. BingoFest gelooft erin om hun spelers te belonen met fantastische reload bonussen op elke storting die men maakt.  Zo hebben ze elke week een specifieke storting special, waardoor u een 400% reload bonus kunt krijgen elke keer wanneer u stort. Er zijn geen inzetvereisten. BingoFest verwent hun spelers enorm, want het geld dat u krijgt is ook echt bedoeld om te houden.

bingofest-recensie

Bij BingoFest verwelkomen ze u graag en het zal niet lang duren voordat u zich onderdeel voelt van de familie. Met vriendelijke chat hosts die gegarandeerd een glimlach op uw gezicht toveren, hoe slecht uw dag ook is, zult u het altijd naar uw zin hebben om deel te nemen aan de gezelligheid op de chat. Er zijn fantastische chat spellen die de hele dag draaien en u kunt langer spelen wanneer u extra balans bonussen wint in hun fantastische chat spellen. Bij BingoFest zetten ze de speelervaring op plaats één en ze zorgen er dan ook voor dat ze er alles aan doen om u de beste speelervaring te geven die er mogelijk is. Er is voor elke speler wel iets te doen met de fantastische mogelijkheden en spellen die ze aanbieden.

Software providers:

bingofest-recensie-registreringBij BingoFest gebruiken ze VistaGaming’s toegewijde Bingo software, waardoor ze fantastische functies kunnen toevoegen die u nergens anders kunt vinden. Functies zoals aangepaste bingo kaarten, waardoor u uw eigen getallen kunt kiezen, maar ook vele andere functies waarmee u de mogelijkheid heeft om het scherm naar eigen wensen aan te passen. U bent bij BingoFest verzekerd van de allernieuwste technieken en fantastische functies, omdat ze streven naar de allerbeste speelervaring.

Om u te helpen met uw vragen die u misschien hebt, hebben ze bij BingoFest een uitgebreide FAQ voor u gemaakt en hebben ze een toegewijde ondersteuningsteam voor u klaarstaan als u liever met iemand persoonlijk wilt praten om uw vraag te bespreken. Ze zijn dagelijks 24/7 en 365 dagen in het jaar beschikbaar, waardoor u altijd verzekerd bent van professioneel en hoffelijke hulp, hoe triviaal uw vraag ook is. BingoFest doet er echt alles aan om u de allerbeste speelervaring te bieden.

Betaalmethodes:

U bent bij BingoFest altijd verzekerd dat al uw gegevens in goede en veilige handen zijn. Dit is natuurlijk vooral belangrijk wanneer u een storting maakt op uw account. Door de veilige betaalmethodes zoals Visa, My Voucher, eGoldWallet, Western Union, Discover Cards, Bankoverschrijving, Instadebit, Netteller, UKash en MoneyBookers, weet u zeker dat uw geld veilig is. Er zijn bij BingoFest ook een groot aantal mogelijkheden om uw winsten op te nemen, waardoor u altijd op een veilige en snelle manier uw geld krijgt.

Onze aanbeveling:

Maak vandaag nog direct een account aan en doe uw voordeel met een warm welkom en de fantastische welkomstbonus van $50 waarmee u direct kunt spelen en ervaar de allerbeste speel ervaring die er is. Deze site wilt u niet missen met al hun fantastische promoties en bingo spellen!

Pros & Cons

• Layout

• Variatie